A megfelelő erp rendszer megtalálása a pizsamabolthoz

Habár sokan úgy képzelik egy bolt üzemeltetését, mit valami könnyű feladatot, megvalósult álmot, őket ki kell, hogy ábrándítsam: egyáltalán nem olyan egyszerű. Folyamatosan figyelni kell az árukészletet, az utánpótlást, a megrendeléseket, tisztában kell lenni az időpontokkal, a teendőkkel, el kell látni feladattal az alkalmazottakat, új beszállítókkal tárgyalni, és a többi. Amikor megnyitottam a pizsama-szaküzletemet, tisztában voltam vele, hogy egy igen kicsi piac az, amit megcélzok, de úgy voltam vele, hogy miért ne, ezzel nem sokan foglalkoznak idehaza. Egy darabig minden rendben is ment, csakhogy az idő előrehaladtával sokasodtak a megoldandó problémák, és eljött az a pont, amikor már nem volt elég néhány Excel táblázat és szöveges dokumentum, meg egy határidőnapló. Valami komolyabbra volt szükségem, mint például egy erp rendszer, ami segít egyben tartani a vállalkozásommal kapcsolatos teendőket. És hála az égnek ehhez megtaláltam a lehető legjobb forrást!

A férjem tanácsolta, hogy nézzek utána, milyen erp rendszer lenne az, amit a legcélszerűbb lenne használnom. Valami olyasmi kellett, amivel a fentebb felsorolt problémákat egy helyen tudom kezelni. Valami olyan, ami segít a teendők beosztásával, az árukészlettel, a pénzügyekkel, számvitellel, és minden egyébbel. Először úgy gondoltam, hogy magam is képes leszek ilyet találni, vagy végső esetben szétnézek fórumokon, hogy ki mit ajánl. Na, ahogy én azt elképzeltem, úgy buktam is bele. Nem elég, hogy a sok erp rendszer mind különböző felkészültségű és korlátozott felhasználhatóságú, de ráadásul egy csomó olyan van, amit csak külföldi forrásból tudtam volna beszerezni. Márpedig ha egy lengyel nyelvű tűnik a legmegfelelőbbnek, azzal nem megyek messzire. Szóval úgy döntöttem, hogy inkább profikra kéne bízni a kiválasztást, vagy legalább is valaki felkészültebbtől kéne tanácsot kérnem. Így találtam rá az uzletiszoftver.com oldalra, és nagyon nem bántam meg!

Az uzletiszoftver.com egy kifejezetten a hozzám hasonló (vagy nálam nagyobb) vállalkozók igényeire specializálódott cég, akik igen komoly adatbázissal rendelkeznek a különböző vállalkozásirányítási szoftverekből, és mint megtudtam, nagyon sok fejlesztővel is kapcsolatban állnak. Ismerik ezeknek a programoknak az adottságait, működését, és aki megkeresi őket azzal, hogy ilyen programra lenne szüksége, annak készséggel segítenek is. Csak fel kell venni velük a kapcsolatot űrlapon keresztül, és megadni, hogy milyen célra szeretnénk valamilyen szoftvert találni. Ők pedig leszűkítik a kört, és egy rövid konzultáció keretében meg is mutatják, melyek lennének a leginkább megfelelőek. Gondoltam is magamban, hogy ha ők nem tudják, melyik lenne nekem a legjobb erp rendszer, akkor senki. Szóval vettem egy nagy levegőt, és kapcsolatba léptem velük.

Nagyon jó döntés volt, ugyanis mindaz, amit állítottak, igaz volt. Nem sokkal azután, hogy elküldtem nekik a kitöltött űrlapot, már fel is vették velem a kapcsolatot, hogy nekem is megtartsák a személyre szabott prezentációt. Több időpont is szóba került, és végül össze tudtuk hozni a találkozót. Végtelenül kedvesek voltak, és nagyon meggyőzően csillogtatták meg a szakértelmüket a vállalati programok terén. Több olyan erp rendszert is mutattak, ami nagyszerűen kielégítette volna az igényeimet, én pedig végül amellett döntöttem, amelyiknek a legegyszerűbb és legáttekinthetőbb a kezelőfelülete. Nem vagyok egy nagy szám-tech guru, így szerintem érthető, ha a leginkább felhasználóbarát nyert nálam. A továbbiakban is nagyon segítőkészek voltak, mindent elintéztek, ami a licensz megvételét illeti, nekem pedig már csak az volt a feladatom, hogy elkezdjem belakni és használni a vadonatúj erp rendszeremet. Most, hogy eltelt már pár hónap azóta, bizton állíthatom: ez volt az egyik legjobb döntés, amit a boltommal kapcsolatban hoztam. Minden bajba jutott vállalkozónak ajánlom az uzletiszoftver.com oldalt, mert ha valakik, akkor ők biztosan fognak tudni segíteni.